hang nak tengok pa?? mai laa~

Nov 5, 2011

cHeritera_akHu dye BRUNEI DARULSALAM paRt 1~


salam brunei semua. . . .huhuhu hari nie 4hb nov 2o11, aku berangkat ke Tanah Suci Mekah Brunei Darulsalam. . .huhuhu mmg sgt berdebar mase malam sebelon nak ke sana. . . .mmg pning nak mampos pikirkan ttg baju dan peralatan segala. . .hahahaha almaklumanlah kan brunei ngan malaysia nie SEJUK PANAS. . . .hahahahha so mcm2 lah nak kne bawak termasuk lah persiapan pada diri ini. . . .~

pada mulanya aku rancang nak bawak beg kecik jer, ala ala Datin Rosmah Mansor nyer beg, hahahaha tapi pk2 kan nanti nak borong barang satu brunei kan, so x jadi lah. . .hahaha bawak lah beg roda yg x seberapa besar dan x seberapa kecik. . .huhuhuhu~

turun drpd kolej terus ada bas, haaa mase dlam bas jumpa lak harris, mmber tarian. . .huhuhu so sesame lah kami ke stesyen kajang. . . .aku ke kajang tok jumpe mmber iqram, pinjam nikon200 die. . .huhuhu mmg bergaya sakan melancong kali niyh. . .huhu 

4.30 pm : gerak ke ktm ukm. . .pnoh nak mampos. . .hahahha sesak nafas aku seb bek dekat jer. . .aku menghala ke TBS tok ke KLIA. . .

9.30 pm : checking beg, imigresen, berat beg dan menunggu tok flight. . .malam nie hujan rintik2. . .dpat plak pemberitahuan flight delay sampai pkol 11.30 mlm. . .dok laa tggu. . .

11.45 pm : berlepas dr KLIA ke Brunei Airport. . .aku dok kat seat 22A Air Asia sebelah tingkap jer. . .huhu selesa laa gak n best. . .nset nyer bateri lak habis, adooii. . . .xpat nak snap2. . .huhuhu sebelah aku mjur xd orang. .malam nie hujan renyai tapi tetibe hujan nyer lebat. . . .kapal terbang mcm menyenget sikit, oergh cuak giler aku. . .mmg x pat tido. . . .hahahaha time nie lah baru egt dosa pahala. . .hahahhaa 

1.30am : sampai brunei. . .huhuhuhu ade bas khas jemput kami (pelancong yg ke regina hotel, bandar seri begawan), jumpa Mr. Khairoul. . .die yg atur kan semua. . . .alhamdulillah. . . .

2.00am: check in, dan terus tidooooooo. . . .huhu jumper esok k =)


beberapa gambar wat tatapan semua   


di KLIA, ruang menunggu. . .



haaa tuu dia,  kapai aku mai dah. . .hahhaa












pemandangan hotel regina, brunei darulsalam


















No comments:

Post a Comment