hang nak tengok pa?? mai laa~

Jun 1, 2012

cHeritera~~ala canggung huaahh!!!

hari nie nak celoteh banyak bendaa~~~ semua benda yang aku suka. . .lantak pii laa kan orang nak kata aku jaja cerita sana sini, tapi yang penting aku puas sbb MAMPU kongsi cerita menarik ngan anda semua. . .tahniah!! anda semua telah terpilih tok dengaq cerita drpd saya. . . . .hahhahahah


utk yg nie plak, juz nak share pasal tarian kiteorang, canggung, first time perform in UO~~~ hahahahha curlas kan??? dari sini sebenornyer aku start suka tarian asli. . . . .kalo nak harap aku wat kontem, MAMPOS xkan jadik. . . .KONGKANG!! hahahahhaha


btw, there are some pics that i could share wif uoolzz. . . . .thanx cz viewing n reading my page =) sayang yoouu allzz. . .hehe






~~ baju nie besar but i like it sbb sgt sesuai tok wat inang n canggung ~~
=)

No comments:

Post a Comment