hang nak tengok pa?? mai laa~

Jun 17, 2012

cHeritera CICI VOCADO n QISTINA LAVIOSSA

SALAM =)

hollaaa uoolzz. . .hari nie aku nak share satu benda yang telah membuatkan aku hepy giler~~~huhuhu
semalam (16 Jun), aku kuar gy midvalley. . . .gigih nak gy exhibition
PETWORLD depan ngan PETSHOP. huhuhu banyak gile binatang yang comey2 mcm hanjeng, kucing, burung, hamster, sugar glider n arnab~~~~ mmg mate rambang weiiiii kat situ. . . .semalam dieorang da start promosi yang giler2 disamping diskaun n jadik mmber free. . . . .huhuhuhu RUGI lah sape yg x amek kesempatan niyh~~~huhuhu


semalam aku rancang nak beli arnab. . .tapi pk2 die nak letak dalam kotak, so x jadilah. . .aku jalan2 gy, banyak giler kay booth. . .huhuhu then aku sampai kat satu booth dengan niat LILLAHITA'ALA nak beli serbuk kayu tok anak2 Soo Joo. . . .tapi last2 die kate beli satu cage hamster, free satu hamster discount 10%, patuh beli hamster lagy sekor ngan harga RM10 + 10% diskaun dan serbuk kayu yang berharga RM5 DISKAUN JUGAK 10 %. . . . .so total final price less than RM40!!!!!! MANE KO NAK DAPAT JAH!!! hahahahahhaha kat PETSHOP pon satu hamster uh RM34. . . . . .hahahahahhaa
jenis hamster yang aku beli niyh name jenisnyer WINTER WHITE. . . .tapi xde lah putihnya. . .mane celah putih aku pom x tahu~~~~hahahahah n name bagy dua2 ekor niyh kih kih kih. . .sgt best dan panjang k. . . .
jantan :
CICI VOCARDO dan betina : QISTINA LAVIOSSA. . . . .gewranddd x??? hahahahahha k bawah nie antara gambau nyer. . . . .have a look =) 













No comments:

Post a Comment