hang nak tengok pa?? mai laa~

Jun 21, 2012

cHeritera lamaku sekolah rendah~~

SALAM~~

huhu malam nie aku rase nak touching2 ngan sejarah lampau aku mase skolah rendah. . . .actually tadi aku pi perjumpaan ibubapa darjah 6 ngan para guru~~~ so, bile kesekolah uh, terus terbayang kisah2 mase zaman budak2 dulu dr darjah 1 ( 1998) hingga darjah 6 (2003), sedar x sedar dah 8 tahun aku tinggalkan sekolah rendah. . . .btw skolah rendah uh namanye SK MASJID BARU~~~ 


banyak sangat kenangan mase skolah rendah, dan alhamdulillah aku mampu meluahkan setiap peristiwa manis dan perit mase aku di skolah rendah. . .kenangan mase skolah rendah adlah kenangan yang mmg sangat haram!! boley dikatakan sgt haram jadah. . . . .sbb pe?? aku selalu dibuli, diejek oleh rakan sekelas malah ade yang BAND aku dr sertai apa2 permainan yang dieorang anjurkan~~~ok fine, aku mmg dr kecik xde lah SEGAGAH SEJANTAN mane pon, aku akui aku x pandai maen bola sepak, aku mmg skema n aku kurang pandai.  . . .tapi disebabkan layanan kawan2 waktu tuh, aku rase sgt bodoh. . . .tp xpelah. . . .

aku mulai menggapai kecemerlangan mase aku darjah 6. . . mase tuh darjah 6 Arif, dalam bilik darjah seramai 40 orang. . . .antara kenangan manis aku mase skolah rendah ialah aku menang tilawah peringkat daerah (di SKMB) dan negeri (di SMK(T) DATO' MOHD ZAIN), kemudian ke sabah. . .then, dapat anugerah pelajar cemerlang kedatangan tok dr darjah 1-6, nasyid dan plajar cemerlang pendidikan Agama Islam, mase tu aku dapat 100%. . . . .mak bangge sgt~~~

tp tuu lah, hanya secebis kenangan manis drpd selembar kenangan pahit. . . .xmampuu aku nak list2 kan satu persatu . . .tapi yang penting, malam ni aku dah luahkan secebis drpd secebis tuh dlm group darjah 6 skmb kat fb~~~~

pape pon, this is some pics of my school. . . . .take a look kay =) (nak lap air mata sat )haha











No comments:

Post a Comment