hang nak tengok pa?? mai laa~

Jan 7, 2012

akU kalO x sUke, mmG aku xkaN sukE. . . .~~

salam. . .juz nak share somthing. . . .aku x kesah kalo korang nak pk aku ape, desprate sgt ngan politik lah, ape lah bagai. . .aku x kesah, sbb aku mmperjuangkan ape yga aku rase terbaik dan bagus bagy aku. . .aku bukan bodoh x reti nak menilai yg mane yg terbaik n maybe taste aku lagy ok drpd taste kampung korang. . .bukan nak bangge cz asal aku pon dr kampung gak. . .tp at least mak, ayah, adik2, tok n nenek aku pon x otak kolot mcm korang. . .

mutakhir nie, ramai sgt mahasiswa yg bajet pandai sgt dan berangan nak ubah malaysia, sering mengeluarkan dan mengutuk org lain. . .tahu lah korang yg kutuk tuh mak bapak jer yg kaye raye, sampai x mampu nak mhon PTPTN, tp at least korang jgn lah nak ngate kan. . .tp kan entah2 ade di antranya yg ktuk2 tuh mybe x mhon PTPTN, tp mhon BIASISWA KERAJAAN NEGERI. . .same jelah x mampu ko kan, so jgn nak ngejek dap PT k. . .aku ckup panas ngan bende2 mcm nih. . .

bile bace balik ape dieorg komen, perghh
sedih. . .mmg sedih. . . .selagy x mampos PM tuh, selagy tu lah hdop hati dengki nauzubillah. . . .kerajaan sediakan PTPTN tok menyenangkan pelajar yg kurang berkemampuan belajar di U. .tapi dieorg MENGEJEK korang yg pkai PTPTN dan mcm memerli korang yg amek baucar buku rm200 mcm terima duit haram dari kerajaan. .YB Izzah die boleh cakap pum pang ttg hutang piutang kerajaan, cakap mulut manusia, sbb cakap ngan org bodoh leh laa ckap bukti sane sini ntah ape name sahih ke tak, Allahua'lam. .xnak lah nak ngata bapak dia, sbb mmg dah nampak anak bapak n mak same suka putar belitkan benda yg nyata. .InsyaAllah jika di izinkan Allah, nak laa tgk boleh kah insan2 nie ubah malaysia ke arah yg lebih baik dan memacu slogan "negara Islam". . . .xpe, kita nantikan, PRU x lama lagi. . .bile BN menang, ape yg dieorg nak kata. . .


aku x kesah lah kalo ko nak kate aku barua anjing UMNO n BN pon, aku x kesah dan xkan nak kesah. . .ape?? kene bayar ngan UMNO-BN. . .??? hahahaha lagy lah aku x kesah. . .aku buat semua nie LILLAHITA'ALA. . .aku rase UMNO-BN paling terbaik, yes!! aku ade HAK menyatakannya. . .

sekian, tu je tok malam nie. . .pape pon thanx sbb luangkan mase bace entry blog nie. . .UMNO terus mara untuk rakyat Malaysia. . . =.= y


No comments:

Post a Comment