hang nak tengok pa?? mai laa~

Jan 18, 2012

dUit 10sen barU =)

salam =)

tadi aku kuar sat pi KLCC. . .saje je lah jejalan + makan2 + wayang. .huhu mase gy mcD, aku dpat duit 10 sen baru. . .pergh, teruja gilaaaa kot. . .huhuhu lame gak aku belek2 duit uh. . .mmg sgt b'beza dgn duit yg lame. . .dgr cerita dlm duit nie ade cip n duit yg baru nie di iktiraf antara duit terbaik dunia serta susah tok di duplikasi. . .mmg terbaik BNM. . .huhuhu pape pon aku akan simpan duet niyh. . .tunggu pat 20 sen, 50 sen, 5 sen dan tukar duet kertas. . . .







btw, tadi gy tgk wayang citer underworld awakening 3D. .huhuhu ilustrasi 3D die mmg gempak and rating aku nak kasik ngan movie ni 1o 0ut 0f 1o~~~!!! huhuhu wajib tonton ngan 3D kay.. .huhu


hahhahaa. . .rauf dah balik nie haa. . .gembire gileeee kot. . .hehehehe and die kasik nie ha~~







No comments:

Post a Comment