hang nak tengok pa?? mai laa~

Jan 22, 2012

haRi peRtama kuRsuS pemaNtapan pr0graM (kpP), kUo, uKm

salam~~

juz nak share pengalaman tok hari pertama kPp. . .huhuhu bangun of cos lewat, hahaha program mule kol 8.00pg, aku sampai kol 9.00pg. . . siang, erm x berape best sgt sbb bnyak ceramah dan lDk . . . tapi bile malam, PALLLIIINNNGGGG beSt. . .huhuhu sebab dieorg wat night walk~~~!!! giler r. . .mmg da lame xde night walk nyh. . .agak seram laa jgak kat kwsan uh sbb  jalan aminudin-kkm uh sunyi n gelap. . .


dieorg ttup mate, bwk sampai satu jalan uh, berenti then dieorg lepaskan soRang2. . .aku ngan mmber (koDok) paling last. . .ahahhahahah mmg lawak giler. . .mase aku jlan uh, sampai satu tmpat, aku dgr ade org ketuk pokok, then ku wat don noe r. . .jalan tepi sikit dekat ngan lampu. . . .hahahahaha then, tetiber abg azmeer ( jaksa sukan) terjah, , ,seriously mmg 1/2 nyawa hilang terkejut+menjerit. . .hahahaha time uh x tahu dah nak wat pe. . . . .mmg terkejut. . !! mase jalan uh, mmg mcm2 "rupa" da dlam pale otak. . ,sekali kuar yg x terpk dlm pale otak, hamek kau jah~~~!!! hahaha mmg jerit r sepuas hati. .mase uh mmg x ley nak pk ape dah, Al-fatihah pon lupa, ALLAH pon x sebut dah. . .wktu uh da mcm berserah jer. . ."amek lah aku" hahahaha <monolog> . .yg lagy x ley blah, dieorg ketawa kan aku. . .huh~~~ suke dieorg. . .hahaha tp pape pon, that's experiences r8. . .waktu muda2 nie lah nak rase smua uh, sok da tua, haaaa mmg x lah kan. . .bek dok umah bnyk kan ibadah. . .hehehehe k, jumpe lagy esok. . .cerita tok hari kedua kpp =) adiioossss

No comments:

Post a Comment