hang nak tengok pa?? mai laa~

Jan 17, 2012

geraammm nyer~~!!!! bilee nak balik niyhh. . .

===> 10.26pm, 17 jan 2012, bilik K7C 207,KUO,UKM

salam. . .kali nie aku mmg nak meroyan + merembes habis habisan. . .bosan nak mampos wei, seriously dgn roomate balik umah, dengan feeling nak balik, s2dy for exam lagy, baksis laa bagai, rase nyer mase nak balik tuh lagy panjang. . .haisyyyy boring giler. . . da la dgn kenderaan xde, mmg rase patah kaki sgt. . .huh~~!!

mmber2 rmai dah balik plak uh. . .hmm asyik ngok movie jer, giler bosan. . .teregtkan pulak baksis HELA 21-29 nie. . .korang nak tahu, budak sekolah 55 org nak kne ajar n kne wat persembahan. . .Ya Allah, mmg meleleh air mate aku dok ngaja t. . .ntah mcm ner laa aku koligraf nanti. . .rase mcm teruk jer. . .huaaaaaa


nampak x nampak. . .haaaa nie laa gambau baksis kami, hela =)
duduk pon nanti sesorang gak. . .huk huk huk ngan bdak2 hela, aku rapat ngan sorang jer dak laki, nashriq yg lain hmm. . .entah lah, like like jer. . .hahaha ade mcm2 t. . .kami akan berada di tanjung karang bersama ngan org kampung. . .huhu hri tuh dah rase sekali mase festkum kat felda adila, johor =) mmg best!!!

tadi rancang mcm nak pi mcD kat mid, tapi pk2 balik adooii x berbaloi. . .haaa ngan train nyer lagy penuh ngan bangla bagai,  x tentu mase, berimpit2 ngan bau yg pelbagai aroma, mmg aku kne terapi kat dlam train uh. . .hurmmm lain kali nak kne bwak febreez, bagi wangi sikit. . .kalo x, mengecut bulu idong aku. . .hahahah

aku ade exam lagy nie 20hb, hmmm paper sejarah linguistik same ngan dak kampung aku kedon n asfa. . .dieorg amek paper sejarah ekonomi melayu. . .kat DTAM. . .pkol 8.30 pagy. . .

mmg bosan giler wei. . .rase lain kalo roomate xde nih. . .hmm nak s2dy pon x smgt. . .haissyyy mmg mati kutu aku dlm bilik nie haaa~~ adooiii rauufffff cepat lah balik. . .hua3 

lambat lagy rase nyer nak balik. . .mmg da kangen bangat ngan adik2, mak, nenek, sepupu sepapat semua. . . .rinnduuuuu giler. . . .wardina lagy. . .huhuhu sayang semuanya. . .hmmm ok lah, malas nak tulis pepanjang sbb xkan ade pon yg nak baca kan. . .tp xpe lah, sekurang2 nya bile waktu tua nanti aku x nyesal sbb semua kenangan dah ada dlam blog nie, dan nanti aku akan baca balik ngan bermacam2 perasaan dan pada waktu itu lah aku akan rinduuu nhgan semua org yg pernah aku knal samada yg masih hdup atau pon yg telah meninggal dunia. . . .salam barakah tok semua ~~~~~~

====> 10.42 pm


No comments:

Post a Comment